Udviklingskoordinator til salg-, tilbud og udbud i byggebranchen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

ABC Pavilloner er en anerkendt dansk familieejet virksomhed, grundlagt i 1999, der specialiserer sig i bæredygtigt, præfabrikeret modulbyggeri. Vi er dedikerede til at tilbyde fleksible løsninger, der kan tilpasses kundens behov, produceret under miljøvenlige og effektive forhold.

Stillingens formål:

Som udviklingskoordinator for salg vil du være ansvarlig for at udvikle, koordinere og systematisere vores tilbuds- og udbudsprocesser. Dette inkluderer at skabe en sammenhængende struktur, der effektiviserer vores tilgang til markedet og styrker vores konkurrenceevne.

Arbejdsopgaver:

  • Udvikle og optimere tilbuds- og udbudsprocesserne gennem koordination og systematisering af aktiviteter og informationer
  • Foretage analyser af nuværende processer for at identificere forbedringsmuligheder og implementere effektive løsninger
  • Vedligeholde og forbedre databaser og systemer relateret til tilbud og udbud

Kvalifikationer: 

  • Kontoruddannet eller lign. med solid administrativ erfaring og dokumenterede evner inden for koordination og effektiv håndtering af arbejdsopgaver
  • Evne til at arbejde selvstændigt med en struktureret og detaljeorienteret tilgang
  • Stærke kommunikationsfærdigheder og evne til at samarbjede effektivt med tværfaglige teams
  • Gode IT-færdigheder, herunder erfaring med Microsoft Office og gerne CRM-systemer
  • Evne til tider, at arbejde under pres og overholde stramme tidsfrister
  • Vigtigst af alt, er din indstilling til løsning af arbejdsopgaverne samt at være en god kollega

Vi tilbyder:

  • En nøglerolle i en virksomhed, der er førende inden for innovation og bæredygtighed i byggebranchen
  • En spændende og varieret dagligdag med dynamiske og dygtige kollegaer, hvor den daglige omgangstone er fri og uformel
  • Gode muligheder for både personlig og faglig udvikling
  • Løn efter kvalifikationer
  • En attraktiv pensionsordning
  • Gode arbejdsforhold, hvor trivsel og medarbejderudvikling vægtes højt
  • God kantineordning og regelmæssige personalearrangementer for at fremme trivsel og teamdynamik

Sådan ansøger du:

Er du interesseret i at styrke ABC Pavilloner med dine administrative og koordinerende kompetencer, send da dit CV og en motiveret ansøgning til job@abcpavilloner.dk. Vil du vide mere om stillingen kontakt Kjeld S. Facius på tlf. +45 2361 2630.

ABC Pavilloner A/S er en del af Dansk ABC Holding ApS og omfatter flere søsterselskaber. I samarbejde med Concept Living by abc bygges der kontorer, boliger, institutioner, skoler og mandskabsfaciliteter, der kan anvendes midlertidigt eller permanent. Alle disse konstruktioner er baseret på en fleksibel, bæredygtig, præfabrikeret modulbyggemetode.

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ABC PAVILLONER A/S, Fundervej, 7442 Engesvang

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6042600

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet