Tilbuds- & udbudssupporter til byggebranchen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en engageret og detaljeorienteret tilbuds- & udbudssupporter til at styrke vores team. Arbejdsopgaverne spænder bredt og tværfagligt. Herunder daglige faste rutine opgaver som overvågning af byggeopgaver, opfølgning og opstart af dialog med potentielle kunder.

Du må gerne have kendskab til byggebranchen og have en solid forståelse af udbuds- & tilbudsprocesser samt erfaring med at forberede tilbud/udbud.

Ansvarsområder:

  • Overvågning og analyse af byggeopgaver/udbudsmeddelelser.
  • Forberedelse af tilbud/udbudsmateriale til tilbudsafdelingen.
  • Samarbejde med forskellige afdelinger for at indsamle nødvendige oplysninger til tilbud/udbud.
  • Vedligeholdelse af tilbudsdatabase og opdatering af tilbudsstatus.
  • Stå for kontakt til potentielle kunder.
  • Bistå med at samle input til udarbejdelse af kundecases til markedsføring sammen med dine kollegaer.
  • Bistå med opsamling på salgsaktiviteter, herunder planlægge og koordinere  opfølgning af salgsaktiviteter og konkrete kundeemner.
  • Deltage i planlægning af salgsaktiviteter, herunder fastlæggelse af kundesegmenter, salgskampagner, kundearrangementer, enkelte messer sammen med dine kollegaer.

Kvalifikationer:

  • Erfaring med tilbudsforberedelse og udbudsprocesser.
  • Gode skriftlige og verbale kommunikationsevner på dansk og engelsk.
  • Evne til tider at arbejde under pres og overholde stramme tidsfrister.
  • Stærke organisatoriske færdigheder og opmærksomhed på detaljer.
  • Erfaring med Microsoft Office-pakken.
  • Gerne erfaring med CRM-systemer som fx Byggefakta, Projektagenten, Udbudshuset
  • Vigtigst af alt er din indstilling til løsning af arbejdsopgaverne samt at være en god kollega.

Vi tilbyder:

En spændende og varieret dagligdag. Dynamiske og dygtige kolleger og hvor den daglige omgangstone er fri og uformel. Trivsel er en stor del af vores virksomhed og afhænger i stor grad af medarbejderne, så vi søger en positiv person, som har let til smil og kan krydre hverdagen med en velafbalanceret humor. Vi tilbyder en god kantineordning og arrangerer regelmæssige personalearrangementer for at fremme trivsel og teamdynamik. Alt efter dine ønsker vil der også være god mulighed for personlig/faglig udvikling.

Sådan ansøger du:

Send dit CV og ansøgning til job@abcpavilloner.dk - Vi ser frem til at høre fra dig.

Mrk. Tilbuds- & udbudssupporter.

Hvis du vil vide mere:

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kjeld S. Facius på tlf.: +45 2361 2630.

ABC Pavilloner A/S og Concept Living A/S by abc er en del af Dansk ABC Holding ApS med flere søsterselskaber. Virksomhederne bygger kontor, boliger, institutioner, skoler og mandskabsfaciliteter til midlertidigt eller permanent brug i fleksibelt, bæredygtig præfabrikeret modulbyggeri.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ABC PAVILLONER A/S, Fundervej, 7442 Engesvang

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985604

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet