Koordinerende supporter til markedsføring og kundeservice hos ABC Pavilloner

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som supporter hos ABC Pavilloner vil du spille en nøglerolle i at styrke vores tilgang til markedet og forbedre vores tilbuds- og udbudsprocesser. Derudover vil du være ansvarlig for at koordinere vores tilbuds- og markedsføringsindsatser, administrere kundehenvendelser og være det første ansigt, som vores kunder og gæster møder. Dine opgaver vil bl.a. inkludere:

  • Telefonpasning og håndtering af e-mails/kundehenvendelser/ div. ad-hoc opgaver
  • Modtagelse og betjening af kunder og besøgende
  • Koordinering og eksekvering af virksomhedens markedsføringskampagner 
  • Udvikling og optimering/vedligeholdelse af tilbuds- og udbuds-/markedsføringsprocesser fx i Projektagenten/ Udbudshuset

Kvalifikationer:

Uddannelsesmæssig baggrund som markedsføringsøkonom, kontorassistent inden for administration eller lignende.

  • Gode kommunikationsfærdigheder på dansk og engelsk samt en serviceorienteret indstilling
  • Erfaring med administration, koordinering og projektledelse
  • Gode IT-færdigheder, herunder erfaring med Microsoft Office og CRM-systemer
  • Evne til tider, at arbejde under pres og overholde stramme tidsfrister
  • Positiv og professionel tilgang, både selvstændigt og som en del af et team
  • Vigtigst af alt, er din indstilling til løsning af arbejdsopgaverne samt at være en god kollega

Vi tilbyder:

  • En spændende og varieret hverdag i et dynamisk team
  • Mulighed for både personlig og professionel udvikling
  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning
  • God kantineordning og regelmæssige personalearrangementer for at fremme trivsel og teamdynamik

Sådan ansøger du:

Er du interesseret i at styrke ABC Pavilloner med dine administrative og koordinerende kompetencer, send da dit CV og ansøgning til job@abcpavilloner.dk.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt Kjeld S. Facius på tlf. +45 2361 2630.

ABC Pavilloner A/S er en del af Dansk ABC Holding ApS og omfatter flere søsterselskaber. I samarbejde med Concept Living by abc bygges der kontorer, boliger, institutioner, skoler og mandskabsfaciliteter, der anvendes midlertidigt eller permanent. Alle disse konstruktioner er baseret på en fleksibel, bæredygtig, præfabrikeret byggemetode.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

ABC PAVILLONER A/S, Fundervej, 7442 Engesvang

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6073239

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet